Vytvorenie imidžu vašej značky, ktorý si zapamätáte, je veľmi dôležité. Kto by si myslel, že po roku 2009 bude Facebook identifikovaný len podľa bieleho písmena F s modrým pozadím? Okrem vytvorenia loga, ktoré by utkvelo v mysli klientov, je aj vytvorenie správy o značke, ktorá by zhrnula to, o čom je vaša spoločnosť, alias slogan.

Čo je slogan?
Slogan (alebo slogan) je fráza, ktorá sumarizuje, o čom je vaša firma alebo služba. Sloganové riadky sú zvyčajne jedno vložky. V jedinom riadku by slogan mal byť schopný komunikovať identitu vašej značky, čo robíte a čo klienti zažijú pri používaní služieb vášho webu.

Vytvorenie sloganu nie je také jednoduché ako povedať „Voice číslo jedna v New Yorku“ alebo „Váš profesionálny hlas“ alebo „Hlas dneška“. Okrem jedinečnej kvality by slogan mal byť dôveryhodný, príbuzný a hlavne kreatívny.

Ako môže slogan pomôcť môjmu vyjadrovaniu sa k podnikaniu?
Slogan môže slúžiť mnohým iným účelom, než len ako dodatočný vstup pre identitu vašej značky. Vášmu podnikaniu môže výrazne pomôcť aj inak.

Po prvé, slogan môže pomôcť k poznaniu, ktoré majú spotrebitelia predtým, než jednoducho poznajú názov spoločnosti, môže pomôcť vysvetliť, čo spoločnosť robí, bez toho, aby si prečítali všetko na ich stránke „O“.

Po druhé, môže pomôcť spoločnosti vyjadriť svoj účel, službu, ako sa líšia od ostatných a ďalšie. Čokoľvek, čo môže pomôcť vášmu hlasu vyniknúť z iných webových stránok, by bolo skutočne užitočné.

A nakoniec, slogan vašej firmy môže vytvoriť interný esprit de corps pre vašich zamestnancov. Môže to vyvolať pocit kamarátstva medzi členmi ľudí vo vašej organizácii.

Ako môžem vytvoriť slogan pre svoj hlas cez podnikanie?
Tu je 5 tipov, ktoré vám pomôžu vytvoriť nezabudnuteľný slogan pre vaše podnikanie.

Spojte sa so svojimi klientmi
Účel sloganu nekončí tým, že sa stane imidžom vašej spoločnosti, ani tým, že bude reprezentovať vašu značku. Váš slogan by mal byť tiež schopný spojiť sa s vašimi klientmi. Pri vytváraní sloganu sa zamerajte na to, čo spája vašich klientov s vašou firmou. Nepozerajte sa len na službu, ktorú poskytujete, ale na emócie a výsledok, ktoré chcete, aby vaši klienti zažili. Je to o nich, nie o vás. Napríklad by ste si vytvorili slogan,

Urobte to stručné, ale dobre vyjadrené
Najpamätnejšie slogany sú tie, ktoré hovoria samé za seba. Ľahko si zapamätáte slogany, ktoré sú krátke a priame. Podobné slogany môžu ľahko vytvoriť spojenie s poskytovateľom služieb a zákazníkom. Priamočiare, ale zmysluplné slogany môžu dať vyniknúť každému hlasu cez webovú stránku alebo akejkoľvek firme. Nedávajte dohromady prídavné mená, pretože to nie je efektívne a neprináša to veľa obsahu. Myslite po vybalení, ale zachovajte to skutočné pre vašu značku. Vždy majte na pamäti, že slogan reprezentuje vás, takže nepoužívajte slová, ktoré sú príliš sľubné.

Slogany ako „Urobte to!“ „Najšťastnejšie miesto na zemi“ „Mysli inak“, sú krátke, ale zmysluplné, však? Aj keď neviete, aké značky sa za nimi skrývajú, budete povzbudzovaní, aby ste s nimi spolupracovali, pretože ich slogany sú ako keby vás volali, aby ste k nim išli.

Vyhľadajte pomoc, zapojte všetkých do svojho podnikania
Sadnite si a brainstormujte, či už sami alebo so svojím tímom. Premýšľajte o svojej jedinečnej predajnej pozícii (USP) a opäť o výhodách a výsledkoch, ktoré vaši klienti zažijú po spolupráci s vami.

Uveďte všetky slová, ktoré dokážete vymyslieť a ktoré by vyvolali emotívnu odozvu. Nemusia to byť len slová, môžu to byť frázy alebo vety. Môžete tiež získať úryvok z misie, vízie a základných hodnôt vašej spoločnosti. Opýtajte sa ľudí vo vašej spoločnosti na konkrétnu frázu, ktorá ich najviac zasiahla.

Po vytvorení zoznamu ho môžete orezať a potom ešte viac. Pri prechádzaní zoznamu by ste mohli prísť s 3 alebo 5 možnými sloganmi. Ak však niekedy dôjde k tomu, že máte pocit, že všetko vyzerá a vyzerá rovnako, nie je nič zlé na tom, ak požiadate o pomoc profesionálov, ako keď požiadate copywriterov, aby vám pomohli vytvoriť váš vysnívaný slogan.

Zdieľajte
Keď budete mať svoj užší zoznam svojich potenciálnych sloganov, skúste ich zdieľať so svojimi priateľmi a rodinou. Hoci by mali tendenciu súhlasiť s čímkoľvek, čo chcete, položte im konkrétne otázky, ktoré vám pomôžu urobiť informované rozhodnutie. Rozumejú tomu? Súvisí to s vašou značkou? Dáva to zmysel? Myslia si, že si to zapamätajú? Zaujal ich záujem o spoločnosť? Môžete ich tiež požiadať o odporúčania.

Ak už máte základňu klientov, podeľte sa o ňu so svojím najbližším a najdlhším klientom a uvidíte, ako by reagovali. Ak odpovedali kladne, gratulujeme! Možno ste našli perfektný slogan pre váš hlas cez podnikanie. Áno!

Opakujte
Teraz, keď ste ho našli, použite ho znova a znova. Aby bol slogan pre vašu komunitu zapamätateľný.

Ak si nie ste stále istý tým, že viete vytvoriť správny slogan, tak nechajte si od nás podariť. Radi Vám vymyslíme text na mieru.


Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *